Samen analyseren we jouw onderneming en bieden we gerichte ondersteuning. Hierbij houden we telkens rekening met de bedrijfsdoelstellingen en de financiële situatie. We stellen een volledig team van experten ter beschikking zodat jij de support krijgt die je zoekt. Ontdek hoe wij het juiste IT-talent vinden, coachen én behouden waardoor jouw bedrijf steeds beroep kan doen op de juiste expertise.
Onze filosofie: a service desk close to you & your company
SmartTime is een kennisorganisatie die haar expertise met de klanten deelt. Samen met jou en onze technische professionals gaan we aan de slag om jouw ICT-omgeving te moderniseren.
SmartTime denkt met je mee zonder de bedrijfsdoelstellingen of het financiële plaatje uit het oog te verliezen. We helpen je om inzicht en controle te krijgen over de IT-organisatie. Hierbij optimaliseren we de IT-kosten, gekoppeld aan een gegarandeerde bedrijfscontinuïteit.
Binnen SmartTime staan mensen centraal. Of je nu werknemer, leverancier of klant bent: we willen je op alle vlakken zoveel mogelijk ontzorgen. Zo kan jij je als persoon bezighouden met de zaken die voor jou belangrijk zijn.
De kracht van eVri & Cronos
SmartTime is onderdeel van de eVri groep, een verzameling van bedrijven met focus op hybride werken. Ze specialiseren zich in de volledige veilige hybride werkplek, van moderne infrastructuur tot en met moderne applicaties waarbij het menselijke aspect niet uit het oog wordt verloren. We zijn dan ook heel tevreden dat we steeds beroep kunnen doen op de kennis en expertise van eVri-consultants.
eVri en SmartTime behoren daarnaast ook tot De Cronos Groep, de grootste IT-groep in België. De Cronos Groep bestaat uit meer dan 650 bedrijven en 9000 medewerkers. Dankzij ons krachtig netwerk moet je dus nooit meer op zoek naar een andere partner en vinden we op elke vraag een passend antwoord.
Onze aanpak
SmartTime helpt mee met de modernisering en de vernieuwing van jouw ICT-omgeving. We pakken dit steeds stapsgewijs en projectmatig aan.
Kennismaking met je huidige werkplek en gebruikers
We leren je bedrijf, huidige werkplek en gebruikers kennen. We verzamelen inzichten over wat vandaag werkt en wat niet en wie jouw gebruikersgroepen zijn. Met deze eerste cruciale informatie gaan we verder aan de slag.
Noden van je gebruikers in kaart brengen
Om een technisch advies te kunnen geven, moeten we eerst de noden van alle gebruikersgroepen in kaart brengen. Dit doen we door individuele of groepsgesprekken met je gebruikers.
Technische analyse en ontwerp van je digitale werkplek
Het resultaat van de workshop verwerken we in een uitgebreide analyse, aangevuld met de technische vereisten die nodig zijn om je digitale werkplek te implementeren. Deze analyse vormt de basis voor de technische opzet en het ontwerp van de werkplek.
Implementatie van het ontwerp
Wanneer het ontwerp van je digitale werkplek op punt staat, starten onze experten met de technische implementatie ervan. In deze fase van het traject schakelen we over naar projectmodus en zal onze projectmanager alles in goede banen leiden.
Ondersteuning en opvolging na de implementatie
Wanneer je nieuwe, digitale werkplek geïmplementeerd en up and running is, kan je ook voor de nazorg op ons rekenen. Dit kan in de vorm van managed services zoals realtime monitoring van je werkplek, 24/7 support of een periodieke evaluatie. Hiervoor bekijken we de daadwerkelijke invulling van je noden en bijkomende optimalisaties.